Kto z nas nie marzy o dalekich i niezapomnianych podróżach? Poznawanie nowych zakątków naszej pięknej planety jest niejako wpisane w naszą ludzką naturę. Często niestety hamulcem dla zrealizowania wyprawy życia jest nasz budżet. Właśnie w tej sytuacji nie pozostaje nic innego jak tylko spróbować swoich się w kolejnej edycji konkursu „Łap (za)dyszkę”. Podziel się z nami swoimi pomysłami, wyślij projekt swojej wymarzonej wyprawy, a w zamian otrzymasz szansę wygrania 10 000zł na jej realizację!

Plakat konkursu

Co trzeba zrobić, by wziąć udział w konkursie?

Zasada jest bardzo prosta. Wystarczy wysłać zgłoszenie z załączonym projektem wyprawy. W przypadku wygranej, wyprawa musi zostać zrealizowana do końca roku 2017. Powinna mieć ona charakter górski lub wspinaczkowy. Wyprawa może obejmować każdy zakątek naszej planety.

Konkurs rozpoczyna się 1 maja 2017 roku i będzie trwał do dnia 21 maja 2017 roku. Projekty przesłane po tym terminie nie będą brane pod uwagę jury.

 

Sponsorzy konkursu

Złoty Sponsor
Złoty sponsor - Bergans of Norway
Bergans of Norway



Srebrny Sponsor
Srebrny sponsor - GoUp
Szkoła Wspinania GOUP



Brązowy Sponsor
Brązowy sponsor - Bezpieczny powrót
Bezpieczny Powrót

 

Skład Jury

Ryszard Pawłowski
Ryszard Pawłowski

(wybitny polski himalaista, który 5-krotnie wszedł na wierzchołek Mount Everest, członek nowopowstałej drużyny #OutdoorTeam)

Andrzej Marcisz
Andrzej Marcisz

(legendarny wspinacz skałkowy i taternik, eksplorator Głównej Grani Tatr Wysokich, członek nowopowstałej drużyny #OutdoorTeam)

Ireneusz Gosztyła
Ireneusz Gosztyła

(jeden z założycieli Jurajskiego Klubu Wysokogórskiego oraz założyciel Portalu Górskiego, miłośnik zimowych biwaków, który uwielbia poza szlakowe wędrówki)

Bartosz Andrzejewski
Bartek Andrzejewski

(redaktor naczelny Portalu Górskiego, zakochany w ojczystych górach do tego stopnia, że postanowił popełnić książkę pt. „Górska Korona Polski”, która ukaże się już w maju)

Jak wziąć udział w konkursie?

1. Mieć fajny pomysł i chwilę czasu :)

2. Przeczytać pełny regulamin konkursu, który znajdziecie TUTAJ.

3. Przygotować dokładny opis wyprawy, a w nim takie informacje jak opis miejsca i celu wyprawy, lista uczestników, planowany termin i przebieg wyprawy, kosztorys wyprawy etc. Opis powinien być przygotowany w pojedynczym pliku w formacie pdf. Wszystkie projekty zostaną opublikowane na Portalu Górskim oraz jego profilu na Facebook, a także na stronach i profilach społecznościowych sponsorów jeśli Ci tego sobie zażyczą.

4. Przygotować jedno zdjęcie reklamujące wyprawę. Może to być zdjęcie celu wyprawy, rejonu, uczestników - chodzi o to, aby jak najlepiej zareklamować pomysł. Zdjęcie powinno być zapisane w formacie png lub jpg.

5. Zarejestrować się na Portalu Górskim - jeżeli posiadasz już konto wystarczy się zalogować.

6. Uzupełnić formularz konkursowy, który znajdziecie tutaj.

7. Przybyć 27 maja do kompleksu Małe Dolomity, gdzie podczas VII Otwartych Dni Wspinania zostaną ogłoszone wyniki i nastąpi wręczenie nagród.

 

Nagrody

I miejsce

10 000 zł brutto, ufundowane przez Bergans of Norway.

II miejsce

Kurs wspinaczki skałkowej ufundowany przez Szkołę Wspinania GOUP

III miejsce

Ubezpieczenie "Bezpieczny Powrót" w wersji indywidualnej działające do 6000 m n.p.m. Polisa działa za granicą, obejmuje koszty leczenia, hospitalizacji , transportu do Polski, OC na osobie i mieniu, pomoc prawną i ubezpiecznie bagażu. Nagroda ufundowana jest przez iExpert. Sponsor przekazuje jedną polisę do wykorzystania przez jednego, dowolnego członka wyprawy.

Zapraszamy do wspólnej zabawy!