W dniach 13-16 lipca będzie można zapoznać się z ofertą największych firm produkujących odzież i sprzęt podróżniczy, a także wziąć udział w warsztatach i spróbować swoich sił we wspinaczce sportowej. 960 firm z 40 krajów świata zaprezentuje najnowsze trendy, które pojawiają i pojawiać się będą w branży outdoorowej.

Targi OutDoor odbywają się już od kilku lat w niemieckim Friedrichshafen. Biorą w nich udział – jako wystawcy – przedstawiciele znanych outdoorowych marek takich jak: Salewa, Petzl, ARC’TERYX, Adidas, Climbing Technology, Mammut… itp. Jednak nie tylko te dobrze znane firmy prezentują swój najnowszy asortyment i osiągnięcia. Przybywa też nowych wystawców, którzy w tej branży funkcjonują od niedawna, a na targach pojawiają się pierwszy raz.

źródło: outdoor-show.comźródło: outdoor-show.com

Nowe materiały do produkcji
Wszystkie marki będą prezentowały – sprzedawcom, zawodowym podróżnikom, sportowcom, wspinaczom i dziennikarzom – nowe trendy, które zdominują tę dziedzinę w najbliższym sezonie.

Pojawi się m.in. odzież podróżnicza wykonana z nowoczesnych materiałów np. takich, które mają właściwości odstraszające insekty oraz chronią przed promieniowaniem UV. Będzie można znaleźć także plecaki i torby wyposażone w taśmy uniemożliwiające złodziejom rozcięcie materiału i z kieszeniami z wbudowaną technologią blokującą RFID. To tylko kilka przykładów, a podobnych podróżniczych nowinek na targach pojawi się dużo, dużo więcej.

Prezentacje i warsztaty
Wydarzeniu OutDoor 2016 towarzyszyły będą specjalistyczne prezentacje i panele przygotowane przez ekspertów, konferencje prasowe, a także warsztaty. Wszystko zorganizowane zostało we współpracy z European Outdoor Group (EOG).

źródło: outdoor-show.comźródło: outdoor-show.com

Jakie ważne dla tej branży tematy zostaną poruszone podczas spotkań z ekspertami? Będą to m.in. aspekt ekologiczny produkcji outdoorowych ubrań czy sprzętu turystycznego, nowe materiały używane w produkcji, zmieniające się kanały sprzedaży, a także wykorzystanie nowoczesnych technologii w trakcie sprzedaży oraz promocji marki. Wśród tych ostatnich tematów poruszona zostanie kwestia współpracy oudoorowych firm z blogerami oraz nastąpi omówienie listy tych z którymi warto współpracować.

Sport
W związku z tym, że targi odbywające się w Friedrichshafen są połączeniem biznesu ze sportem, to tego drugiego podczas nich nie zabraknie. Uczestnicy będą mogli spróbować swoich sił w zawodach wspinaczkowych lub po prostu skorzystać ze ściany wspinaczkowej i rozwiązać kilka problemu boulderwoych. Odbędzie się także pokaz umiejętności – Show Competition – wspinaczkowych, a wezmą w nim udział zawodowi wspinacze z całego świata.

źródło: outdoor-show.comźródło: outdoor-show.com

Sposób podróżowania bardzo się zmienił, a nowoczesna turystyka daje duże pole do popisu firmom z branży outdoorowej. Czy wszystkie marki potrafią zaspokoić potrzeby, które mają ich współcześni odbiorcy? Wystawcy podczas Targów OutDoor 2016 w dniach 13-16 lipca 2016 w Friedrichshafen postarają się dać na to pytanie odpowiedź twierdzącą.