Podczas zorganizowanego w czwartek 5 września Webinaru Jaro Bieniecki uchylił rąbek tajemnicy dotyczącej rozwoju marki Runmageddon poza granicami Polski. Dwie nowe destynacje: Szwecję i Czechy wskazał jako najbardziej prawdopodobne miejsca, w których w przyszłym roku usłyszymy o Runmageddonie.

1209runmageddon

Dynamiczny rozwój poza granicami Polski, to jeden z głównych celów marki Runmageddon na rok 2020.  W ostatnich miesiącach organizatorzy najpopularniejszego w Polsce biegu z przeszkodami intensywnie pracują nad jego realizacją. Efektem ich prac jest określenie dwóch kierunków działania na przyszły rok. Pierwszy z nich koncentruje się na organizacji eventu w Szwecji. - Po kilku miesiącach przygotowań i rozmów ze Szwedami, jesteśmy operacyjnie gotowi do otwarcia tam imprezy, w której wezmą udział zarówno Skandynawowie, jak i Polacy. Event w Szwecji, razem z trójmiejskim Runmageddonem utworzy zalążek BALTIC LEAGUE, którą w następnych latach będziemy chcieli rozbudowywać o kolejne kraje - czytać można w liście otwartym Jaro Bienieckiego na stro-nie:https://www.runmageddon.pl/magazyn/kierunki-ekspansji-runmageddonu. Drugi kierunek rozwoju polegać będzie na przyjaznym przejęciu firm zagranicznych, które organizują podobne eventy. - Zamierzamy zainwestować w zagraniczny podmiot OCR na zasadach przyjaznego przejęcia, połączyć z nim siły i dzięki jakości imprez na runmageddonowym poziomie zawojować wspólnie rynek lokalny - pisze Jaro Bieniecki Runmageddon S.A.

Źródło:
mat.pras. Runmageddon