Strefa Outdoor

Mimo zmiennej i kapryśnej pogody, wciąż z dużą ilością chłodnych dni, w branży outdoor wyraźnie daje się wyczuć czas odwilży. Z półek sklepów znikają produkty stricte zimowe, w miejsce których zaczynają pojawiać się kolekcje wiosenno - letnie.

Już ponad 20 000 osób marka Regatta zachęciła do różnorodnych aktywności w ramach programu „Regatta RUSZ SIĘ!”. Od czasu rozpoczęcia akcji w maju 2015 roku zorganizowanych zostało prawie 70 imprez sportowych ze wsparciem Regatta Polska Sp. z o.o., przedstawicielstwa marki na polskim rynku.

Wiosną spędzamy coraz więcej czasu na świeżym powietrzu – zarówno pracując, jak i uprawiając sport. Najlepszą bazą męskiego stroju do aktywności wykonywanych podczas zmiennej, wiosennej aury, będą termoaktywne szorty i koszulka z linii XTR marki Snickers Workwear.

Firma Hanwag bez wątpienia zbliża się̨ do celu, jakim jest odpowiedzialna społecznie produkcja. Krokiem milowym na tej drodze było wytworzenie w pełni biodegradowalnej podeszwy. Teraz czas na kolejne osiągniecie. Wiosną 2016 roku Hanwag poszerza swoją kolekcję BIO obuwia o modele, przy produkcji których nie użyto chromu. Produkty te są̨ w pełni antyalergiczne oraz zawierają o 45 proc. mniej chemikaliów.

Aby efektywnie pracować, ale też w pełni cieszyć się z aktywnego wypoczynku trzeba dobrze czuć się we własnej skórze i…ubraniu. Górne okrycia Snickers Workwear z serii Micro Fleece XTR sprawiają, że nawet wzmożona aktywność na świeżym powietrzu nie zakłóci uczucia komfortu. 

Podkategorie