|
|
|
Niestety praktyka jest taka, że goście wieszają wędkę, a potem katują drogę przez 2 godziny : "Opuść trochę, blok, trochę wyżej, trochę niżej.....", a po niedługim czasie ringi wyglądają jak na Lechworze. Jeżeli zakładasz wędkę, nie jest żadnym problemem założenie HMS'a. Jeżeli prowadzisz, normalną praktyką jest przewiązanie się i opuszczenie przez prartnera. Jeżeli do prowadzenia musisz podejść więcej niż raz, to i tak nie ma to znaczenia dla ringa zjazdowego. ![]() Cześć tu Mysza |
Temat | Odsłon | Napisane przez | Wysłane |
---|---|---|---|
Przecieranie ringów zjazdowych | 3133 | Gosia | 2007-05-08 12:15 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1307 | Anonimowy użytkownik | 2007-05-08 16:10 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1213 | Anonimowy użytkownik | 2007-05-08 21:55 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1177 | Anonimowy użytkownik | 2007-05-09 09:16 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1367 | Kajetan | 2007-05-13 13:01 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1233 | Wojtek Karnas | 2007-05-09 16:56 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1193 | Gosia | 2007-05-10 02:38 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1164 | Anonimowy użytkownik | 2007-05-10 10:15 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1159 | Gosia | 2007-05-13 00:40 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1220 | Anonimowy użytkownik | 2007-05-10 10:22 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1218 | Rotyg | 2007-05-11 10:30 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1346 | Mysza | 2007-05-13 23:26 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1207 | Anonimowy użytkownik | 2007-05-14 16:29 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1183 | Anonymous User | 2007-05-14 19:29 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1162 | Anonimowy użytkownik | 2007-05-15 13:48 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1270 | Mysza | 2007-05-15 14:40 |
Re: Przecieranie ringów zjazdowych | 1541 | Anonimowy użytkownik | 2007-05-15 15:18 |
Uwaga: publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników strony. Portal Górski www.portalgorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.