Re: LPR
|
|
Jędruś,
Nie wystarczy licencja zawodowa, trzeba jeszcze mieć wylatanych minimum 1000 h jako pilot dowódca w tym 500 w środowisku podobnym do lotów hems (agro, pożary, destant, search & rescue), żeby sie u nas starać o pracę. I to kryterium na pewno nie zostanie obniżone, bo trzeba miec naprawdę nabitą rękę. Z tego, co wiem , trochę pilotów przyjdzie do nas z armii. Własny certyfikowany ośrodek szkolenia lotniczego mamy, w lotach nocnych tez szkolimy. Ratowników mieliśmy na ostatniej rekrutacji 12 na jedno miejsce, jest z kogo wybierać. Nie mówię, że wprowadzenie na linię 20 nowych śmigłowców w ciągu niecałych 2 lat nie jest wyzwaniem organizacyjnym, ale ratownictwo generalnie jest wyzwaniem. Ja się cieszę, że jest kolejny krok do przodu. Kajetan |
|
Temat | Odsłon | Napisane przez | Wysłane |
---|---|---|---|
LPR | 4246 | Lukas | 2007-10-10 19:41 |
Re: LPR | 2019 | Anonymous User | 2007-10-10 19:57 |
Re: LPR | 2264 | Kajetan | 2007-10-10 21:13 |
Re: LPR | 1937 | Anonymous User | 2007-10-10 21:51 |
Re: LPR | 1897 | JK | 2007-10-10 23:56 |
Re: LPR | 1988 | Lukas | 2007-10-11 10:55 |
Re: LPR | 2255 | Kajetan | 2007-10-11 18:21 |
Re: LPR | 1913 | Andrzej Małysz | 2007-10-19 00:13 |
Re: LPR | 1990 | Andrzej Małysz | 2007-10-19 00:16 |
Re: LPR | 2237 | Kajetan | 2007-10-20 21:17 |
Re: LPR | 2257 | Andrzej Małysz | 2007-11-15 20:40 |
Re: LPR | 1977 | Lukas | 2007-10-16 13:32 |
Uwaga: publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników strony. Portal Górski www.portalgorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.