Forum Portalu Górskiego :  Forum Portalu Górskiego - portalgorski.pl
Forum Portalu Górskiego - forum moderowane 

Strony:  1 2 ... ▶
Bieżąca strona: 1 z 2
Wyniki 1 - 30 z 54
10 lat temu
Helios
po przeczytaniu tej strasznej wiadomości moj komentarz byl bardzo krotki: o k... Straszna wiadomosc
Forum: Forum Portalu Górskiego
10 lat temu
Helios
oprocz czerwinskiej ktora sama zostawila psiapsiolke nikt wiecej nie zaliczyl 8/8500 i o czym tu gadac? a bielecki jedyny blad jaki popelnil to to ze przezyl glupia dyskusja. sorka moj glos. a jak powolamy zespol eksperow Marcinkiewicza to oni wyjasnia all.
Forum: Forum Portalu Górskiego
11 lat temu
Helios
nie wiem jak zrobic zeby byl odsylacz.
Forum: Forum Portalu Górskiego
11 lat temu
Helios
Do Zyczen dolacza takze Rzech Pieciostawianski!! Wsztkim Wszystkiego Najlepszego
Forum: Forum Portalu Górskiego
12 lat temu
Helios
w 1989 roku w tarnowie bylo ponad 20 stopni na plusie.nie zart. pozdrawiam. uslyszalem to w radiu. polecam
Forum: Forum Portalu Górskiego
12 lat temu
Helios
ja pamiętam. ale ja to stary zgred jestem. i oczywiście było to w Grecji gdzie miałem przyjemność być 6 lat
Forum: Forum Portalu Górskiego
12 lat temu
Helios
Wesolych Swiat
Forum: Forum Portalu Górskiego
12 lat temu
Helios
film do d... ale Szalony best wspinaczem jest.
Forum: Forum Portalu Górskiego
12 lat temu
Helios
ZŁOTE MYŚLI - NAPRAWDĘ ZŁOTE 1. Nie dyskutuj z gościem, który ma nad tobą pół litra przewagi... 2. Jeśli się boisz utyć, wypij przed jedzeniem setkę. To usunie uczucie strachu. 3. Życie jest jak bieg na sto metrów - będziesz się spieszyć, prędzej znajdziesz się na mecie. 4. Życie to chytra sztuka. Kiedy masz wszystkie karty w ręku, zaczyna grać z tobą w szachy. 5. Jak mawiają daltoniści: Ż
Forum: Forum Portalu Górskiego
12 lat temu
Helios
ja to juz stary jestem i mi sie nie chce w zadne kamieniolomy tudziez ulubione skaly chodzic. samochodem nie mozna dojechac a na dodatek nie ma neta tak wiec wole grzac dupsko w domu przed kompem. popijam browara i wiem ze prawka w ten sposob nie strace. ale na XXX musze byc pozdrawiam.
Forum: Forum Portalu Górskiego
12 lat temu
Helios
w 1szy weekend października w schronisku w 5tce odbędzie się impreza pod nazwą 30 lecia istnienia Rzęchów Jeżeli ktoś będzie miał tyle siły żeby dojść do 5tki to będzie mile widzianym gościem /Behemot/. Miejsc do spania nie zapewniamy ale gęby do wypicia będą Ps. Powtarzam noclegi we własnym zakresie.
Forum: Forum Portalu Górskiego
13 lat temu
Helios
co dalej z nasza strona? a moze by tak wrocic do poczatku? bo mam na bialo
Forum: Forum Portalu Górskiego
13 lat temu
Helios
QuoteIrek Czesc QuoteLukas albo zakodowałeś go mega super kodekiem albo coś jest zwalone bo nie mam obrazu . Czy ktos ma jeszcze problemy z obejrzeniem tego filmiku? ja mam mowi mi ze potzrebna jest wtyczka do ognistego lisa i okazuje sie ze takowa wtyczka jest ale pod xp i pod viste. ja mam 7 i wtyczki nie ma. moze trzeba odpalic pod inter explorerem? Dziala ale pod inter explorerem. i trzeb
Forum: Forum Portalu Górskiego
13 lat temu
Helios
QuoteWojtek Karnas Ja również życzę wszystkim Wesołych i spokojnych Świąt, a w Nowym Roku mało pracy, morza radości i niekończącego się pasma sukcesów wspinaczkowych Duzzzzzo pracy!!!! jak bedzie nalo to nas pozwalniaja
Forum: Forum Portalu Górskiego
13 lat temu
Helios
Wszystkim Wszystkiego Najlepszego, Smacznego karpia oraz innych dobroci w okresie Świąt. Jednym słowem Wesołych Świąt )) Oraz Wszystkiego Naj w tym Nadchodzącym Nowym Roku
Forum: Forum Portalu Górskiego
13 lat temu
Helios
to tak na koniec jako ciekawostka: wiem ze juz stary temat.
Forum: Forum Portalu Górskiego
13 lat temu
Helios
czytalem wypowiedzi ze spadli /zadna roznica/ z powodu proby szybkiego zejscia. chyba chodzilo ze szli z lotna.
Forum: Forum Portalu Górskiego
14 lat temu
Helios
proste jak drut. jak taki lekarz/sanitariusz/ratownik wpadnie zeby do kogos? zadzwonic z komorki nieprzytomnego pacjenta to jak ja ponownie wlaczy to zobaczy najwyzej "tylko nr alarmowe" a na co mu one jak gosc i tak juz lezy np. na sorze
Forum: Forum Portalu Górskiego
14 lat temu
Helios
ja jako nie zorientowany zapytam gdzie jest skalka apteka? tak dla swojej wlasnej nie nasyconej ciekawosci pozdrawiam
Forum: Forum Portalu Górskiego
14 lat temu
Helios
Zycze Wszystkim i Kazdemu z osobna Wszytkiego Najlepszego w tym Nowym Roku 2010 Zycze tez Wszystkim i Kazdemu z osobna Wesolych Swiat Niech Wam ten Nowy Rok da to o czym marzycie Lojantom super przejsc, marzycielom spelnienia marzen, chcacym kasy niech da kasiore.... itd oraz itp Jednym slowem Dosiego Roku dla Wszystkich Pozdrawiam.
Forum: Forum Portalu Górskiego
15 lat temu
Helios
znacie ta pozycje? polecam strone nr 3. a motyke wyprostowalem wariant ma okolo 6. co jest z behometem? nie istnieje lub nie aktywny???
Forum: Forum Portalu Górskiego
15 lat temu
Helios
he he hei jeszcze raz he he lineage 2 gra online mmcostam jeszce na starcie masz 1 clase zawodnika /base class/ do tego mozesz dobrac 3 sub classy w zaleznosci od serverow mozesz lub nie musisz robic questy na sub classe na moim servie nie musisz robic questa na sub classe a na dodatek uniejatnasci z kazdej classy /base +sub + sub +sub/ lacza sie czyli masz 1 zawodnika ktory ma 4 umiejatna
Forum: Forum Portalu Górskiego
15 lat temu
Helios
gra ktos w l2? jezeli tak moge podac namiary na spokojny server z wysokimy ratami i z laczacymi sie skillami z 4 klas. namiary podam na pm zeby nie reklamowac innych serwerow
Forum: Forum Portalu Górskiego
15 lat temu
Helios
ja mam inwalidke na aucie. moze zdaze zalatwic sobie wjazdowke do moka przed remontem)
Forum: Forum Portalu Górskiego
16 lat temu
Helios
w sumie 11 glosow w tym 2 od "obcych". cieniutko nie widac napisow w sondzie i naciskalem na czuja. ale trafilem poprawnie.
Forum: Forum Portalu Górskiego
Strony:  1 2 ... ▶
Bieżąca strona: 1 z 2
Akcja: ForaWątkiNowy wątekZaloguj

Forum Portalu Górskiego - portalgorski.pl - Statystyka forum

Globalna
Wątki: 1,752, Posty: 9,351, Użytkownicy: 7,311.
Ostatnio zarejestrowany: Natalia Walasiak.

To forum
Wątki: 1,317, Posty: 8,407.

Uwaga: publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników strony. Portal Górski www.portalgorski.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.