Producenci

Kampania ma na celu zainicjowanie rozmowy o budowaniu zaufania i społeczności wokół ścianek wspinaczkowych i poza nimi. Marka The North Face ogłosiła globalną kampanię, która wzywa ludzi do przemyślenia sposobu patrzenia na ściany wspinaczkowe. Są to miejsca, w których ludzie spotykają się w celu przetestowania siebie, budowania zaufania i wzmocnienia społeczności wspinaczkowej.

Od ponad 25 lat marka Kamik sięga po różnego rodzaju rozwiązania, które mają prowadzić do zmniejszenia wpływu, jaki wywiera fabryka w Montrealu na środowisko naturalne. To doskonały przykład związku Kanadyjczyków z naturą.

Ciężki tydzień w pracy? Tłumy na ulicach, w sklepach, w komunikacji miejskiej? Ochota na oderwanie się od zabieganego życia w mieście i naładowania baterii, przychodzi prędzej czy później u większości z nas. Brak czasu sprawia, że kiedy nadarza się wreszcze chwila wolnego, trzeba działać spontanicznie. Pojechać przed siebie, rozbić namiot gdzieś nad jeziorem i cieszyć się weekendową przygodą.

Jest w Europie piękna kraina gdzie zdecydowanie największą populację obywateli stanowią owieczki, a czas płynie przynajmniej połowę wolniej niż w naszej ojczyźnie. Ta kraina to położona w południowo-zachodniej części wyspy Wielkiej Brytanii Walia. W tym właśnie kraju, konkretnie w jego północno-zachodnim kawałku znajduję się jedno z najpiękniejszych miejsc na ziemi. To Snowdonia, wyjątkowy park narodowy, który co roku odwiedza kilka milionów turystów.

Firma Himal Sport wyłączny dystrybutor na Polskę marek Scarpa, Grivel, Julbo informuję o przyjęciu do swojego portfolio francuskiego producenta okularów przeciwsłonecznych markę Solar. Firma Solar powstała w 1958r. we Francji zyskując od razu uznanie wśród największych narciarzy z lat 60 i 70.